reklama

Prečo, Stano?

Sú chvíle, kedy sa každý z nás pýta, prečo sa deje PRÁVE TO, čo sa deje...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Prečo som sa musela narodiť tu, prečo mám brata a nie sestru? Prečo som ráno nestihla autobus, prečo som na základke chodila do práve do tej triedy a sedela vedľa práve vedľa tej osoby? Prečo sa kazia všetky domáce spotrebiče, keď ich chytím do ruky? Prečo to červené auto ráno na parkovisko predo mnou neočakávane cúvlo?

 

Pýtate sa niekedy na veci, ktoré sa jednoducho dejú a nikto si nevie vysvetliť, prečo je to tak? Dostávate nejaké odpovede? Alebo veríte na osud a vysvetľujete si veci tak, že sa to jednoducho stať malo a dôvody sa dozvieme neskôr?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ja to tak väčšinou robievam v prípadoch, že sa niečo nepodarí. Vtedy si len alibisticky poviem, že to tak proste iba malo byť a je mi trochu lepšie. Skúste to...

 

Dôležité však je to, či niekedy nájdeme odpovede na tieto otázky, alebo či príčiny ostanú navždy niekde utajené. Ja napríklad dodnes neviem, prečo som sa mala narodiť práve tu, ale asi to bolo preto, že tu na mňa čakali ľudia, ktorých som mala stretnúť. A ja som ich stretla. Brata mám preto, že so sestrou by som pri našich dedičných povahách jednoducho nevydržala. Prečo ráno nestíham autobusy naozaj neviem, ale viem, že osoba, s ktorou som sedávala v škole je dodnes mojou najlepšou priateľkou a ja netuším, čo by som robila bez nej. Skúsenosti ma naučili, že spotrebičov sa už radšej nechytám (alebo aspoň nie bez prítomnosti niekoho iného). A to červené auto cúvalo z čistej predvídavosti, pretože som namiesto brzdy skočila na plyn. (Ale inak som naozaj dobrý šofér! :))

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Pointa tohto článku však mala byť pôvodne úplne iná. Chcela som sa iba spýtať, prečo odišiel Stano Radič. Presne pred mesiacom som okolo neho prechádzala v Bratislave a teraz nastala chvíľa, keď si uvedomujem, že ho nestretne už nikdy nikto z nás. Pýtam sa, prečo odchádzajú takíto ľudia, keď by si zaslúžili žiť viac, ako iní? Ale to už znovu súdim a to nesmiem. Ale pýtam sa tiež, prečo moje prvé články musia byť práve o smrti... normálne sa v živote vždy usmievam, ale teraz je mi akosi smutno. Z toho, že neviem nájsť niektoré odpovede. Z toho, že odišla jedna z osobností, ktorá bude našej scéne veľmi chýbať. A stále mi ešte nedochádza, že v utorok zapnem „sedmičku“, a on tam už nebude. Už tam nebude nikdy viac...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 

Vďaka za to, že sme mali možnosť ho poznať. Vďaka za všetko, Stano...

Petra JOSIE Jošticová

Petra JOSIE Jošticová

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

But more, much more than this... I did it my way... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéMoja rodinka :)Svet okolo mňaAleluja

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu