reklama

Kvapky stastia

Pytas sa, co je to stastie? Stastie je vsetko okolo teba. Stastie je to, ked mi slnko svieti do tvare. Stastie je kvapka studenej vody na mojich perach. Stastie je to, ked sa bosy prechadzas po jarnej trave a vychutnavas si jej steklenie.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu

Pytas sa, ako byt ku stastiu co najblizsie. Chcela by som povedat, ze ja som Tvoje stastie, no tolko odvahy nemam. Prstom ti vsak mozem ukazat mliecnu drahu. Pod, nasleduj ma a ja Ta odvediem ku hviezdam. To mozno bude stastie.

 

Pytas sa, ako stastie udrzat. Vie to snad niekto? Mozeme zmenit svet a byt so stastim priatelia? Najradsej by som odpovedala, ze ano. Skus vstavat s vychodom slnka a s jeho zapadom si lihat do postele, skus kracat po chodnikoch, ktorymi este nikto nesiel a objavuj novy svet. Skus mat rad ludi takych, aki su. A miluj ma, prosim... To snad bude stastie.

Petra JOSIE Jošticová

Petra JOSIE Jošticová

Bloger 
  • Počet článkov:  51
  •  | 
  • Páči sa:  0x

But more, much more than this... I did it my way... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéMoja rodinka :)Svet okolo mňaAleluja

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu